25 oktober 2010

Beautiful blogger

For my swedish readers: Gick upp sent igår kväll när min mobil vägrade göra som jag ville... trodde väl att jag skulle hitta en lösning. Min vana trogen öppnade jag mailen och fick se att jag hade en kommentar! Det var min söta brorsdotter Pernilla som gett mig det här....

Tack!! Det värmer till min nydesignade blogg!

Beautiful Blogger Awards regler:
- Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
- Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

 Jag vill ge detta pris till min älskade vän Linda. Hennes blogg har en superbra receptbank när man letar middagsmat! När person att få pris är min förra arbetskamrat Pernilla, hon skriver från hjärtat, både positiv och negativt. Vill även ge ett pris till min absolut första riktiga vän, Linda. Hon har precis fått en liten son och det är underbart att få se glimtar ut deras liv! Det får räcka, hade ju velat ge ett till brorsdottern oxo, men hon har ju redan fått....

De intressanta sakerna om mig håller jag för mig själv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar