15 november 2010

For your knowledge!

Kom just på att ni kanske tror jag är tokig! Här kommer jag, slänger upp en blogg om naglar och nagellack och skriver inlägg varannan dag.... Målar jag naglarna varannan dag?

Nej, jag målar inte naglarna varannan dag men när jag målar naglarna försöker jag ta kort både på det enfärgade lacket och på den färdiga designen. På det viset får jag minst ett inlägg extra. Har jag inget nytt att komma med får ni se något från arkivet. Det är så jag kan få detta att snurra!

In english: I just realized that you might think I'm crazy! Here I come, putting up a blog about nailpolish and posting every other day... Do I paint my nails every other day?

No, I do not paint my nails every other day but when I paint my nails I try to take pictures of both swatches and the design. That way it gives me at least one post extra. If I don't have anything to post I'll give you a design from the archives. That's how I can keep this up!

From last year in february

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar