21 december 2010

Experiment

Mitt första frankenlack!! Snälla se detta som ett experiment,  inget allvarligt.... Jag hade en sömnlös natt och det här är resultatet, ett turkost cremelack med mikroskimmer. Jag kände att jag längtade lite till sommaren, solen och värmen så det är det färgen representerar. Jag gjorde bara lite så det var lite svårt att måla och det är lite ojämnt men, som jag sa, bara ett experiment! Nån som har tips på ett "riktigt" lack i den här färgen?

In english: My first Franken polish!! Please see this as an experiment of mine, nothing serious.... I had a sleepless night, and this is the result, a turquoise creme with a microshimmer in it. I found myselt longing to summer, the sun and warmth so that is what this colour represents. I only made a little so it was quite hard to paint and it looks a bit uneaven, but as I said, just an experiment. Anyone got an example of a "real" polish in this colour?

Franken: Mix of Depend 54,197 and 195.

The closest in colour I could come....the shimmer doesn't show...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar