2 januari 2011

Naked nails

Jag startade det nya året med naturliga naglar... ingen nyårsmanikyr för mig.... Jag och min pojkvän var hemma ensamma utan barnen så vi valde att inte göra något speciellt  förutom maten! Därför har min naglar fått en välbehövlig vila från nagellack! Min tumnagel är fortfarnde limmad, jag står inte ut med tanken att klippa den.... Resten ser inte heller jättebra ut just nu, jag skyller på den kalla och torra vintern och att jag fortfarande jobbar på dem.

In english: I've started this year off with naked nails... no new years-mani for me.... Me and my boyfriend were home alone wtihout the kids so we didn't bother to do anything special except for food! So, therefore my nails got a well deserved rest from polish! My right thumbnail is still glued together, I can't stand the thought of cutting it...The rest is not looking that good either ritght now, I blame the cold and dry winter and that I'm still working on them.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar